Thursday, March 15, 2012

dreamahhhhhhhhhh ;))

woke up happily 
i'm such a dreamer ^^
terbaik lahh aku mimpi tadi ahahahh

ini yang aku mimpi, maybe ianya taklah fluttering bagi korg. tp aku hepyyyy xD
aku mimpi kena buat teater dgn kim jaeseop wakaka
dgn dongho ngan soohyun sekali.
persembahan teater je, kira berlakon la kat atas pentas hak3,
kelakar do mimpi aku xDD
aku yang kena cipta cerita teater tuu,
cerita pasal anak musang, amende laa
dongho la jd anak musang tu, kahkah!
(ehh comel gila kott xDD)
AJ rap dalam cerita tu, macam teater muzikal dah.
tapi smart gilaaaaa 
tapi en tak perasan pulak soohyun takde dalam teater tu, menghilang mana ntah xDD

haha aku tau korang tak paham :)) tapi aku still hepy 
kkbye ;)

No comments:

Post a Comment