Friday, March 9, 2012

kosong?

kosongkan?
sengaja aku kosongkan :)
hati aku tak kosong pun, selagi rahmat Allah tu ada kan?
hahahh, aku sekadar nak highlight lagu najwa latif yang terbaru tu je,
KOSONG.
hahahh, lagu ni buat aku minat Najwa Latif woot woot!
heyy, apa? minat minat kpop pun aku masih layan lagi lagu melayu okeyy :))

hahahhh, jujur, kalau sekadar layan kpop dan dunia,
rasa kosong tu memang akan datang,
dan pada masa itulah kita mula cari benda-benda yang tak patut kita cari ^^
lagu semata-mata tak boleh buat kau hilang kekosongan jiwa tu, beb :))
apa yang penting iman kau stay.
selagi rahmat Allah tu ada, selagi tu insyaAllah hati kau tak kosong :)
hanya Allah yang maha membolak-balikkan hati ^^
mohonlah pada yang satu :))

No comments:

Post a Comment