Saturday, March 24, 2012

eh bangang.

kay fine.
kau ada mak ayah yang support kau utk sume benda kan?
yg tak mudah nak mengeluh kan?
kay, fine lah.
aku memang suka cari alasan, so what?
bengang kan org tk banyak usaha macam aku ni kan?
aku pun bengang gak weh.
aku pun segan gak weh.
kalau hidup aku mudah macam kau boleh lah.
kay fine, aku tau setiap org dugaan dy berbeza kan?
kay dah. cukup.
shut your friggin mouth.
aku tamau carik pasal ngan kau sebab kau dah banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak sangat berkorban itu ini utk kitorg.
kay, ego aku meeeeeeemang tinggi melangit tak boleh nak jatuh2.
dah la, malas aku nak mencarut lg kat sini.
bye.

No comments:

Post a Comment