Friday, March 9, 2012

segala perit yang kauberikan,

dengan segala perit yang KAU berikan,
banyak hikmah di sebaliknya.
alhamdulillah :)
sesungguhnya sesuatu yang telahpun buruk itu,
kau burukkan lagi.
pada mulanya aku sangka situasi tak akan kembali seperti dahulu.
awalnya aku risau keretakan itu akan terus terbelah dua, mungkin tiga.
tetapi retak itu kau tampakkan jelas supaya kami dapat perbaikinya :')
ya Allah, terima kasih kerana memberi petunjuk untuk kami kembali menjalinkan ukhuwwah yang kelihatannya sudah tidak mempu dikembalikan.
tetapi perancangan-Mu jauh dari apa yang kami jangkakan :')

perancangan Allah itu memang hebat ^^
aku yang susah utk mengalirkan air mata pun boleh menangis.
sedihhhhhhhhhhh sangat.
bila ingat balik pun, sebak tu masih terasa.
sebab keretakan yang berlaku masa tu sangat, sangat, sangat parah.
eh eh aku tak salahkan sesiapa kayy!
bukan salah sesiapa :)) kan semua ni perancangan Allah?
tengok apa kesannya :))
kita semua berterus-terang, berlaku jujur.
kan Allah dah rapatkan balik kita semua :')
Alhamdulillah.
Alhamdulillah.
Alhamdulillah.
memang tak cukup rasanya kalau sekadar nak taip ni kan? hehe:p
akuu
sangatt
bersyukurr
alhamdulillahh :))

aku sayang LOX.
insyaAllah, selamanya :O 

No comments:

Post a Comment