Saturday, April 7, 2012

godiegodiegodiegodiegodie

sakitnya macam mana bukan korang yg rasa
sebab aku yg korang kutuk
belakang, depan, kiri, kanan.
korang tak rasa dugaan kitorang LAH SI-AL.
perghhh hebat gak lah aku boleh sabar macam ni kan.
hebat gak lah aku tahan diri aku dari menjerit depan korang kaan.
kay, aku bengang nak mampos la syal.
sebab aku fikir kau member la, aku fikir kau paham.
rupanya korang memang tak paham, apa ke-bangang-nya korang INI?
hahhh, ohhhh jealous ke weh?
kayy, firstly, ktorg tak sentuh duit PIBG langsung lah bangang :)
secondly, why tak stick kat bandung?
oh, sekolah janji bandung ke weh? tak silap aku dengar g Mekah?
third, asal korg leh BBM je?
sebab korg tak rasa apa kitorang rasa kut :))

anddddd aku tahu yg ktorg pun tak rasa apa yg korg rasa.
so, kenapa tk usaha dr awal?
kenapa korg tak dapatkan apa yg ktorg TELAH DAPAT?
salah ktorg ke dpt 9?
yg korg nak dok maki hamun tu apahal?
memang, sume tu Allah dah decidekan awal.
"kalau kau usaha mana pun, Allah tk bagi, tk dpt jgk."
ohh, pandai main takdir?
ha, pandai jugaklah nak fikir kenapa ktorg pergi sana!

persoalan utama lah kaan,
kenapa nak kutuk?
aku tanya ni?
tanya hati,
kenapa nak kutuk?
kenapa nak keluarkan lidah langsi tu?
ehhh aku sabar je lah kaaaan :))
fikir kau member aku je kaaan.
kau pun tak jaga hati aku, buat apa aku nak jaga hati kau jugak?
aku tak adalah baik sampai nak balas tahi dengan minyak wangi kan :))
dah kalau kau pun balas tahi dgn tahi, tak salahkan kalau aku ikut cara kau?
FAIR AND SQUARE.

No comments:

Post a Comment